ASSALAMUALAIKUM :)

1 Nov 2012


This Entry Special To My Bestfriend :

Dear Farhanah,

Happy Birthday To You !
Sweet 19th okay ?
May Allah bless you always ;)

ahhh, da biasa sgt wish yg mcm nie, nak kasik lain ah :D

so kita takpayah nak speaking sgt, kita melayu jee :D

haha ! yeee, Farhanah, seorang yg lahirnya pada 1 November 1993. pukul ? aku taktau laa pulak . HAHAHA ! so, pada kelahiran kau yg ke 19 nie, aku nak ucapkan SELAMAT HARI LAHIR lah, takkan selamat pengantin baru pulak :D hahahah ! Selain tuu, aku harap kau taklupakan Persahabatan kita okay ? #CehCiteSedih hahahahaha okay okay ! pape pun, aku nak kau tau, yg aku Syg kan kau kawan ! ;) sorry if ada buat salah, TERkasar bahasa, TERkecikkan hati, semua TER ahh. Lastly, TERima kasih 4 being my Friend :) muahhahaaha ! okay ! jgn simpan pape okay, bgtahu jee if ada tak puas hati, ada buat salah semua. tautau ? :D takmau SEsentap :)

Nah, utk kau :)


haha ! okay ! dah tuu jeee ;) heee byee ! Sayang kauu :p