ASSALAMUALAIKUM :)

11 Nov 2012

PAGI YANG INDAH

Assalamualaikum & good Morning !! ;)

hewhewhew ! today 11/11/12, dah nak sebulan dok uma :D menghabiskan cuti :) so hari tuu 9/11/12 Result diumumkan :D hmmhh jgn tanya aa kan, berapa aku nye :D seharusnya lah tak 3.5 above :/ yg pasti DL :D DAPAT LULUS okay :D HAHA ! tp alhamdulillah, syukur sebab tak ada REPEAT paper :) yelaa, aku pun bukan study bagai nak rak, sampai nak Dekan, tp aku study jugak :D tu pasal result tak semegah siakkk -.- jatuh dengan mendadakkkk nyee -.- hahha ! entahlah, setimpal kott dgn usaha akuu :D heee, da lah ! yg penting tak ada REPEAT ! ituu jee :) thanxx mdm2 :* heeee, byk byk byk TERIMAKASIH utk madam Yang Chik ;) lect Costing :) baik gak hati dia :D kalau tak, hmmhh repeat lah paper tuu, hikhikhik ! so yg pasti nye, aku half2, Happy tak, Sedih pun tak :D yelaakann, Happy tak ada repeat, Sedih sebab pointer Jatuh -.- hahaha ! Yang pasti, aku da bgtau mak abah pasal result :) and for the 1st Time, abah yg dok marah, bebel bagai semua, and mak Senyap ! :D aku taktau aa mcm mane boleh bertukar mak abah tuu :D haiihh, ye2 jee aku da pk apa nak jawab semua ngn mak, tp tetibe abah pulakkk ! salah org daa -.- hmmh mak abah tau pun sebab mak onl FB, then baca post aku :D okayy ! tak ku sangka tak ku duga ! :D hmmh tu je lah kot ! haha ! so Congrates pada yg Dean List, yg tak tu, Usaha lagik! yg jatuh tuu, naik lah balik :D yg maintain tuu, bagus aa :D yg naik tp tak DL tu, korang kira beruntung ! kahkahkah ! okay ! daa ! Wasalam ;))

P/S : tak sabar nak jumpa WALID naik sem nantii ;) hikhikhikkkksss :)))

#TajukTakAdaKenaMengena-.-