ASSALAMUALAIKUM :)

27 Mar 2012

salamm heyy !! lama tak cite2 :DD okay act gua nak bgtau yg gua sudah cuti sem :)) jgn kata kejap ehh lama tau , 2 bulan 2 minggu ;))) selepas berhempas pulas utk final yg hanya 5 paper jee punn :)) dgn tak tidur nye *tidur lambat , dgn bising nye masa study , dgn ramai yg dtg lepak study kat bilik *lepak ke study tuh? :)) hee , itu laa untungnya final abes cepat :)) okay gua balik rumah ahad lepas , kira da dua hari laa gua kat rumah tercintan nie :DD soo balance cuti maseh berlambak :DD tapi tak tau lagi la mau kerja ke ,mau duduk jee kat rumah nie :)) sebab my mum soh dok uma , jaga uma , ajar adek2 :)) so entah laaa :))

okayy  skg nak cite pasal paper final hari tuhh ;)) 1st paper AIS 150 which is killer subject , membaca pulak kan , hahha ! yelaa mana tak nye , susa kott :) tapi itu yg aku kena ambil kan sem niee *every sem tak silap :)) so soklan die bole tahan laa *sussa  hee , 2nd paper BEL260 , umm bole laa jawab :)) tapi tak tau na study apa pasal subjek nie :)) then 3rd paper ECO120 :)) okayy aku suka kot subjek niee yg mana subjek nie 4 kredit hours , membaca plus mengira :DD :) hope bole dapat yg the best :)) then yg 4th QMT181 , subjek nie aku suka gak :) suka sebab subjek nie pasal math , formula bagai laa , yg kedua sebab my lect :) fuhh da laa hensemm :))) segak , cute :DD hope bole dapat la apa yg aku nak :DD tapi masa exam , mcm tak cukup je 3 jam buat statistic niee :)) byk jalan kerja kann :DD okayy last payperrr !! 4 sure my accountinng payperr :)) FAR150 , okayy aku bole buat laa , tak berharap sgt kat paper niee :)) utk dapat yg the best :))

okayy nak cakap lagi :)) yg ahad lepas , lepas da agkut barang bagai kat kolej .aku p jusco :)) my mum bawak okayy :DD alaa act my mum ada kem kesihatan :)) aku g jalan2 je laa ngn adik2 aku :)) then tgah duduk2 , jumpa laa kawan lama :)) okayy nama dia balqis adlina dia budak lepasan SPM :)) okayyy tak lama pun jumpa dia :)) then g semayang :) after semayang , tgu my mum dtg , terserempak pulak dgn my lect :)) haa
mesti korang tak caya kann yg aku jumpa SIR KU NAIM :)) nampak takk :)) hee kat surau pulak tuhh :)) sir berimann :DD untungg sape dapat dia :) beriman + hensem + comel + da bekerja pulak :))) *hope bole dapat yg mcm dia :)) heheheh okayy stop dreamingg tirex :DD

okayy lasttlyy ! aku harap korang gunakan cuti sem nie sebaik2 nya :) yg kerja tuh , da dapat gaji , belanja aku okayy :)) taknak apa pun just MCD :))  hee okayy aku harap gak result kita semua gempak !! :)) kalau bole nak DL laa :)) hhehe
okayy daa :))


                                                            HAPPY HOLIDAY & TAKE CARE :))