ASSALAMUALAIKUM :)

1 Jan 2012

euww ! pagi sudah ;) skg tahun baru yee 2012 , pehh cepat seyhh :D banyak kenangan pahit , manis , masam , tawar , ahh semua laa masa 2011 , aku tak akan lupakan (malulaanakcitesatupersatungee) takpe , itu semua always aku ingat ! yeahhh ! peace no war <3 ;)
aku harap , tahun nie lebih baik buat aku , dan lebih bermakna , ceeewaahh :D
aku azam , da taknak aa maki2 nie , nak matured aa :D tak moo mcm bukan budak 19 tahun :) waa meningkat lagi umur ku :D takpe , tak tua lagi , kan still satu tuh :D takpe :) chilll ;)
hope happy always yaa sahabat2 ;)
yg da terjadi , tuu semua , sejarah , kita kena pandang ke depan , sebagai masa depan yg harus kita semua tempuhi , ngeh3x ! da mcm apa daa tirex :D oke oke ! fullstop ;)





#HAVE A HAPPY&SUCCESSFUL YEAR#

daa ;) assalamualaikum (",)