ASSALAMUALAIKUM :)

19 Oct 2011

DULU HINGGA SEKARANG

18 tahun dulu :-

umur 3 tahun pertama : Menangis,meraung,meniarap,merangkak,berdiri,berjalan,berlari.ini sume permulaan sebuah kehidupan.

umur 4 tahun : Tadika,mak abah anta utk blaja ABC,123,alipbata.selama tiga tahun sebelum masuk sekolah.

umur 7 tahun : Mak abah anta sekolah rendah (SKBB),blaja semate2 upsr mse darjah6.Mak abah anta gak skolah agme jaim .

umur 13 tahun : Masuk sekolah menengah(SMKMA).tiga tahun tinggal asrama.Mak abah suruh tigggal asrama supaya bole berdikari,belajar dgn sistematik,tp keluar sebab bosan tinggal asrama :) duduk rumah dan aku rasa perlu belajar utk SPM dan lupekan PMR yg bagi aku teruk :(
belajar dgn rasa taknak malu dgn kawan2 bila dpt result t dan nak masuk matrik(pd awalnye)

mac2010 : result diumumkan . bagi aku oke lah kot result yg aku dpt:) tp tak se oke dgn result anak kwn2 mak abah . tp mak abah ckp ,bolelah . then dpt lah sambung study . mak kata masok lah UiTM. oke .aku harap dpt sumthing yg lebih oke dari masa sekolah dulu:) so ini azam aku bila masuk uni :)

*harap mak abah , adeq2 doakan kejayaan aku .ya ALLAh permudahkanlah segalanya dan bantu lah hamba-Mu ini :)*

#miss.cikgu2.member2.start.dari.tadika.smpai.habis.sekolah.harap.korang.success#


(18 tahun penuh dugaan hihii *rindu)

+++++iverylovethem!!
                                                                     mak&abah<3
                                                                   
                                                                      alif^abang



                                                                          adi^alang
                                                                     jihah^akak

                                                                    haziq^adeq


                                              hehehehehehehehheheeehhee:)
                                                              BYE!!